Time flies - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jennieke Slettenhaar - WaarBenJij.nu Time flies - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jennieke Slettenhaar - WaarBenJij.nu

Time flies

Blijf op de hoogte en volg Jennieke

19 September 2015 | Australië, Sydney

Ongelooflijk, ik ben alweer meer dan 1,5 maand in deze prachtige stad, time flies when you're having fun! De eerste paar weken heb ik nodig gehad om mijn plek te vinden en te wennen, maar nu heb ik helemaal mijn draai gevonden hier.

Ik heb inmiddels al meer mensen leren kennen waar ik leuke dingen mee doe. Vorig weekend ben ik bijvoorbeeld naar het strand geweest met een groep Nederlanders. Erg gezellig om mensen te leren kennen, en super grappig hoe makkelijk dat nu gaat als je eenmaal wat mensen kent. Donderdag kwam Anouk aan in Sydney. We hebben samen met haar broer, schoonzus en een vriend de stad verkent en lekker uit eten geweest, kortom een gezellig dagje.

Dit weekend ben ik met mijn roomies naar Morisset park geweest, dit is een natuurpark waar je kangoeroes kan spotten. Eerste keer in mijn leven dat ik deze dieren zie, so cool!

Ik woon nu samen met 1 Nederlands meisje, 1 Duits meisje en 1 Frans meisje. We hebben het erg gezellig samen en het is goed voor mijn Engels! We spreken thuis namelijk altijd Engels.
Daarnaast leer ik ook beter Engels doordat ik nu ook bij andere gezinnen (Australisch, Amerikaans, Engels) werk. Ik ben namelijk al door 4 andere gezinnen gevraagd om daar ook op te passen, good business.

In ben dit weekend ook begonnen met sporten, eindelijk. The summer is coming, dus ik wil wel een beetje in shape komen natuurlijk.

Ik ga nu richting bed, na een awesome weekend begint morgen mijn werkweek weer.

Veel liefs

  • 20 September 2015 - 17:35

    Kirsten :

    Leuk Jennieke! Goed om te lezen!

  • 20 September 2015 - 18:36

    Ineke:

    Jennieke, fijn dat je het zo naar je zin hebt. Geniet en werken wat moet je nog meer.Leuk dat je ook al contact hebt met meerdere gezinnen. Liefs vanuit ons kikkerlanden. Ineke



  • 21 September 2015 - 18:10

    Wim:

    Super gaaf! Misschien leuk om nog wat foto's te plaatsen.

  • 21 September 2015 - 19:47

    Jet:

    wat fijn om te horen dat je je draai hebt gevonden
    veel plezier nog

  • 04 Oktober 2015 - 13:55

    Manon:

    Hé Jennieke,

    Leuk om te lezen!

    Veel succes en plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Australië

Werken en rondreizen in Australië.

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2016

Fraser Island

08 Maart 2016

Relaxen

27 Februari 2016

Boottripjes

19 Februari 2016

Zon, zee, strand

15 Februari 2016

Cape Tribulation
Jennieke

Actief sinds 21 Aug. 2011
Verslag gelezen: 579
Totaal aantal bezoekers 44018

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2015 - 26 Maart 2016

Australië

28 Januari 2012 - 29 Juni 2012

Stage in Suriname

20 Juli 2011 - 04 Augustus 2011

Amerika met z'n vieren

Landen bezocht: